11.29.2013

Jag har börjat jobba igen efter månader av att-göra-ingentingande. Det har gått tre dagar och jag känner mig redan uttråkad. Törstig efter mer. Behov av utveckling. Ansvar. Saker som jag helt enkelt inte klarar av. Är det någonting jag lärt mig är det att min självdisciplin är nästintill obefintlig. I kombination med min extrema ambition är det alltid det som får mig att falla. Min vilja att orka.

Min största utmaning i livet är att ta mig an lagom uppgifter. Vad det nu innebär. Att inte vara så ambitiös som jag vill vara. Att ta en sak i taget. Utvecklas i små steg för att se hur det går. En utmaning som jag ännu ej lyckats med i något avseende.

Vad är er största utmaning?

2 kommentarer:

  1. Min största utmaning är nog att lära känna mitt äkta jag och leva som bipolär

    /E

    PS: Jag gillar din blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror på dig! Att veta sina livsutmaningar visar att man ändå har kommit långt.

      Åh, tack! Kramar.

      Radera